Mahasiswa Memacu Kebangkitan Ummah

Tuesday, November 4, 2008

Berita Panas dari TEMPUR

Assalamualaikum

Baru-baru nei Tempur dapat maklum bahawa PMUKM sudah bubar, Betul ke?..Tapi maklumat yang Tempur dapat mengesahkan kebenaran maklumat itu. Lama juga Tempur tunggu pembubaran PMUKM nei. Antara paling lewat dikalangan IPTA lembah klang, kenapa er?..itu persoalan yang Tempur hari-hari fikirkan.sampai sekarang tiada jawapan.

Maklumat terbaru Tempur dapat, menyatakan tiada notis tampalan dekat bilik gerakan PMUKM akan pemberitahuan tentang pembubaran nei, kenapa er? nei lagi persoalan yang memeningkan otak Tempur. Kenapa pihak pentadbiran seolah-olah merahsiakan pekara ini? adakah untuk memberi ruang yang luas kepada mahasiswa fokus dalam exam jer??.. kenapa sebelum nei pekara macam nie tidak berlaku yer? Tempur nampak macam ada masalah jer dalam tempoh-tempoh gennting nei, ke nei Suprise TNC HEP sebelum beliau bersara wajib dari UKM nei?? Pening Tempur pikirkan pekara nei. Sampai terbawa-bawa ke dalam asei exam Tempur.

Tempur dapat maklumat terkini, yang menyatakan notis pembubaran PMUKM di edarkan di semua Fakulti? betul ke? Tempur tidak nampak pun dekat Fakulti Tempur perkeliling pembubaran PMUKM. Pelik bin Ajaib? ke ada tangan ganas yang membuangnya? ke ada "budak tingkat 6"yang mencaturkan tentang pembubaran PMUKM nei? hairan Tempur tengok pengurusan UKM nei. kata ada ISO 2009, tapi notis macam itu pun tidak boleh di uruskan dengan baik, sebab itu, UKM tidak dapat Universiti APEX kot..

Mahasiswa/i sekalian, Tempur nak maklumkan kepada semua, bahawa ada tangan-tangan kotor yang hendak memperbodohkan teman-teman semua, macam ,mana kes pembubaran PMUKM.
Tempur cadangankan kepada mahasiswa/i UKM sudah tiba masanya teman-teman semua membuat perubahan dalam UKM nei, kita perlu mencetuskan "Harapan Baru Mahasiswa".Tempur sudah muak la dengan sikap yang ditunjukan oleh "budak tingkat 6" nei, pempergunakan mahasiswa untuk agenda peribadi dan kepentingan politiknya. Ayuh teman-teman budiman sekalian,Semester depan kita buktikan kuasa mahasiswa/i dalam memulihkan kembali reputasi UKM dan PMUKM yang sudah 5 tahun kelemasan dek sikap dan perangai yang cuba memperbodohkan mahasiswa/i UKM.

Exam-exam juga teman-teman, tetapi current issue kena alert juga, sebab kita yang peneraju PMUKM akan datang...





0 comments:

PENGHIBUR JIWA...

NYATAKAN SOKONGAN ANDA

NYATAKAN SOKONGAN ANDA
Muat naik logo GMUKM kedalam blog anda

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP