Mahasiswa Memacu Kebangkitan Ummah

Friday, November 7, 2008

Tahniah Ustaz Syakirin Husin....


Sekalung tahniah diucapkan kepada Ustaz Syakirin dan Ustazah Azieati yang selamat di ijab kabulkan petang tadi di Masjid Taman Teknologi Kajang. Saya mengharapkan hubungan kalian kekal selamanya hingga ke anak cucu. Saya amat gembira pada hari ini, kerana dapat menyaksikan detik bahagia naqib saya melafazkan akad nikahnya. selaku anak usrah, Ustaz Syakirin telah banyak mencurahkan ilmu mahupun idea dalam saya mengharungi alam mahasiswa yang penuh mehnah dan tribulasi. Setinggi ucapan terima kasih kepada Ustaz Syakirin.

Moga-moga Allah sentiasa meletakkan istiqomah dalam pejuangan ustaz untuk menegakan Islam Untuk Semua. Kepada Ustazah Azeati, selamat mengharungi alam rumahtannga bersama Naqib saya, jaga dia baik-baik...

Saya juga mewakili seluruh mahasiswa/i Fakulti pengajian Islam mengucapkan Tahniah kepada Ustaz Syakirin dan isteri tercinta Ustazah Azieati di atas perkahwinan ini. Moga dirahmati dan di berkati Allah.

0 comments:

PENGHIBUR JIWA...

NYATAKAN SOKONGAN ANDA

NYATAKAN SOKONGAN ANDA
Muat naik logo GMUKM kedalam blog anda

About This Blog

About This Blog

  © Blogger template Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP